morgon morgon

vaknade typ 11?
fick panik när jag kom på att kanal 5 kommer köra nya csi ny avsnitt i höst?!?! asslång kvar.
gick in på hemsida där man kan se csi ny. och nya avsnitt har kommit in :D
började kolla men efter ett halft avsnitt inåg jag att jag kommer ångra mig i höst när dom kommer ut på kanal 5.....

klart sket ja i de och kollade vidare.
4 avsnitt senare sitter jag här och mår sjukt dåligt (började i går )
blev bara värre...

nu ska jag skriva på min text till engelskan om big time rush.

blivit bestat av dom tack vare ellen som sov hos mig i fredags där vi satt och lyssnade på som i timmar och
aa nu är jag beroende (y)

aja.... kl 5 ska jag mamma och bror + ja till grannarna och käka. muma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0