somewhere only we know

Det hade nog blivit för rörigt om jag skriver om idag också i förra inlägget så jag gör ett till.
Idag så var vi och firade påsk med påskmat och sånt.
Det var ganska mysigt, och jag är fortfarande mätt.
Sen fick vi lite påskägg och nu har jag nog fått 4 påskägg med godis och sen presentkort på HM & bio denna påsken.
Så det var lite bra med tanke på att jag redan har handlat upp nästan hela min månadspeng som jag fick i onsdags.
Hehe... Men det är lov, vad ska man göra?
Men men, back to my day...
På eftermiddagen gick vi på cirkus grej med familjen, inte okej med tanke på att jag är grymt rädd för clowner...
Sen var det så tråkigt så att jag nästan somnade, sen när jag kom hem var jag så ttrött så jag har försökt sova sen kl tio.
Men jag gav upp för ett tag sen, så nu sitter jag och bloggar, läser i chatten på skype där några små geeks sitter och skriver tio ggr i sekunden.
Grattis till er som lyckades läsa hela.

Hehe... Mycket tjockisbilder på mig idag. Men det njuder jag på så att ni kanske orkar läsa texten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0