surt surt

kolla blev knivskuren i skolan pallar intre berätta allt men det suger. nerv och sena blev avskurna så fick opereras förra måndagen. har gips nu. fyfan.
gjorde dock inte ont själva händelsen, det gick så fort. aja nu kommer en bild på såret.
ironiskt nog är det höger hand som blev så skadad.
är så höger hänt som man kan bli. TPL

men fick låna en mac book data från skolan. sweet. ska ju ändå ha gips i tre veckor till.
sen om 3 månader skulle handen bli helt återställd.
det är en lång tid.
najs huh?

idag

idag börjar jag kl kvart i tio men de e idrott så kan ju inte vara med när jag har gips.

så börjar 11 och slutar tio i 12..............

såååå onödig dag. men måste gå för ska hämta massa papper så jag kan plugga.




TORSDAG flyttar jag. hääääärligt. ville bara säga vad som händer i mitt liv nu.


bloggar mera sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0