älskar min ellen pellen

tror jag blev kompis med ellen när jag var sju ( rätta mig ellen om jag har fel) tänk er minst 9 år som bästisar och inte ett enda jävla bråk. vänskap på topp eller vad? fick veta efter ett tag att vi var släktingar?!?! chocktillstånd ON.
synd att ingen tror oss. kanske för att vi skrattar när vi berättar de? båda är lika dåliga på att ljuga och säga saning uta att skratta... -.-'
snackas om att ellen ska med på semester i sommar. vad jag kommer längta. hur mysigt som helst att vara med bästaste i en vecka i och bara sola, bada och kolla killar ;)
ärligt det enda vi typ gör när vi e med varandra är att kolla på nickelodeon (a) vi har fått en låt därifrån på hjärnan som stämmer oss exakt eller ja mig till ellen.
helt underbara tjej.

älskar dig ellen



Kommentarer
Postat av: fannyhedberg

tack! Bra själv?:)

2011-02-20 @ 23:10:43
URL: http://fannyjosefin.webblogg.se/
Postat av: ellen

nej va söt du är älskar dej! <3

2011-02-20 @ 23:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0