kuuusinen

sitter hos kusinen nu som bölar över att hon ska bada nu..... bölarå. neej sötisen pussar på mig just nu med hopp om att slippa bada men moderlig som jag är så åker hon i badet endå :) låter sträng och dum nu men hon tycker de e mys när hon väll är i badet. är inte dum ;) Har cp ont i magen så det blir hemma kväll, mys det med. länge sen jag var med mamma och pappa. brukar vara hemma med kompisar och mysa med film.  Mamma hade beställt en filt hem (pläd) skit skön. märker heter chilli. Melina har en som jag är helt käääääääär i men nu jag jag en egen HA :) vilket jävla fittväder vi har idag. helt slut efter gått till lövholmen i 2 meter snö. HAHAH vi var typ 15 personer i klassen i dag. pga att alla andra inte kunde ta sig till skolan på grund av bussfan Bloggar mera sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0