med ellen

sitter med ellen och kollar på nickelodeon (a) och käkar chip och varma mackor, till de blir det latte och engergidricka... fettovarning men vad fan äga bör man annars dör man. eller hur? tänkte väl.
snart blir det plugga hemkunskap och spanska med ellen som oxå ska plugga med mig. mys

idag var de ju skridskor. ärligt var det kul men fick ont som faaaaan i fötterna.

nej nu ska jag vara social. puuuuuuuuuuuuuuuuuss :)


mongo kompis man har men aja. hon har oxå blogg. fFETTTASTE LÄÄÄNKEN!!!!!! släng in en söt kommentar ANNARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! döda er lovar. nej men var snäll annars får ni med mig att göra

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Sv: Inget speciellt. Sälv då? :D

2011-02-14 @ 16:06:11
URL: http://wanbe.blogg.se/
Postat av: JARINA - foto!

Svar: Jag gillar den också! :)

2011-02-14 @ 17:50:56
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0