memories

Kollar igenom min gamla blogg lite nu och hittade den här bilden.
Direkt då så tänker jag på mördar skorna och mördar plattången.
För jag älskade de vita skorna sommaren -09 och jag änvände dem hela tiden.
Det var bara det att det lossnade små metallringar från dem som rev upp hela mina ben så blodet bara forsade, typ som när man skär sig med en rakhyvel.
Sen har vi plattången, den fungerade jättebra i ca ett år innan den helt plötsligt exploderade.
Den verkligen small till och så kom det värsta stora blixten. Smart som jag var lyssnade jag på Ragda och Emma som sa att det kanske bara var en engångsgrej, så jag provar igen och det händer exakt samma sak. -Såklart!
Behöver jag ens säga att elen i hela huset gick båda gångerna då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0