ny blogg

nu sitter vi ( emma & louise ) och fixar lite med bloggen.

kan berätta om våran helg en så länge.
 i går kom emma hem till mig (louise) vi trallade i väg och hyrde film. det blev SALT.
vi låg och kollade på den. sen helt spontant skulle emma sova här. kuuul!

nu har vi precis käkat frulle och och fixat och trixat med bloggen. dock kommer bättre design snart. brist på bilder...


nu ska tydligen emma hem... då får man väl städa själv. jaja


idag kommer min kusin hit, dom ska sova här. mys. tydligen har hon pratat om mig hela veckan (a)

nu ska jag hoppa in i duschen. pussen //////////////// louise


Snart ska jag hem som sagt. Måste städa...

Louise sitter brevid mig och sjunger jäääätte vackert!

Puss puss! //Emma

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0