so lektion

sitter nu på so lektionen. gör något arbete på en hemsida. svårt att låta bli facebook och bloggen...

men nu när jag har fått blogga är de chill igen :)
idag måste jag få plugga. ska köra lite matte och hemkunskap. har ju prov i hemkunskap om ca två veckor. pallar inte sitta med allt sista två dagarna innan provet. lättere att plugga lite i två veckor right? nu låter jag som värsta plugghästen. men vill ha bra betyg i något jag är bra på. hemkunskap äääääger ja på ;)
kör en dag tre medans jag håller på :)

dag tre

min favorit plats?

det måste vara sängen. inge misstolk på de men jag älskar att sova såååååååå
när man ligger på morgonen ska gå upp och man e fett trött. fyfan vad skönt de är att ligga i sängen då.
sammanfattning; min favvoplats är i min säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0