mums

vet ni vad som är riktigt gott?

fick de på någon asbra resturang i melano när jag var där.

friteras kronärtskocka... låter cp äckligt men när man väl smakade så kunde jag inte sluta käka..... hahhaha

jag fick den serveras med en T-ben stek. hehhe typiskt mig.. hade längtat hela dagen plus dagen innan efter kött.

fy fan skulle aldrig kunna bli vegitarian. fyfan. käka kanin mat dagan in och dagarna ut. nej får mardrömmar..

så det blir det i dag. kött och friterad kronärtskocka. är det lätt att göra ska man fan göra det varje dag... nej tänker jag så lär jag inte komma i form till beatch 2011...... ÅÅÅÅÅÅÅÅH aja ska käka som en tok i dag och ut ochh springa imorgon (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0